تنظیم تاریخ مناسب عروسی

زمان مناسب برای مراسم عروسی

تنظیم تاریخ مناسب عروسی

زمان مناسب برای مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰

 

موسیقی هنر زبان دل

موسیقی هنری است که با لحظه لحظه ی زندگی بشر امروزی پیوند خورده است . موسیقی هنری است که از هماهنگی اصوات پدیدار می شود.  همه افراد معمولا عادت  به زمزمه کردن آهنگ های مورد علاقه شان هستند و این زمزمه احساس خوشایندی در فرد ایجاد می کند . ما در همه مراسم ها از موسیقی استفاده می کنیم . موسیقی های شاد در مراسم های عروسی و موسیقی های غمگین برای مراسم عزا.

موسیقی تراوش احساسات و اندیشه های آدمی است . شنیدن یک آهنگ می تواند آرامبخش خوبی برای انسان باشد و خستگی را از انسان دور کند .

چند نمونه از تعاریف بزرگان در مورد موسیقی

افلاطون : موسیقی یک ناموس اخلاقی است که روح به جهانیان ، و بال به تفکر و جهش به تصور ، و ربایش به غم و شادی و حیات به همه چیز می بخشد .

ابن خردادبه: موسیقی آن است که تو را شاد کند و برقصاند و بگریاند و اندوهگین کند و جز آن هرچه باشد رنج و بلاست .

واگنر: من موسیقی را تنها وسیله لذت گوش به شمار نمی آورم بلکه آن را محرک قلب و مهیج احساسات می دانم . موسیقی عالی ترین هنرهاست .

موسیقی متعلق به دل است و جایی که دل نیست موسیقی هم وجود ندارد .

 

 عروسی

آهنگ عروسی

عروسی از وقایع مهم در زندگی هر آدمی است . عروس و داماد برای این روز مهم برنامه ریزی می کنند تا مراسم عروسی شان به بهترین شکل ممکن برگزار شود .

موسیقی در جشن ها از فراوانی برخوردار است . یکی از کارهای مهم در عروسی انتخاب موسیقی است . عروس و داماد به انتخاب موسیقی اهمیت زیادی می دهند .

برخی از عروس و داماد ها خود موسیقی را انتخاب می کنند. انتخاب یک آهنگ برای جشن عروسی کار آسانی نیست و بهتر است وقت کافی را برای انتخاب آن  گذاشته شود. ما در سایت بیپ موزیک دانلود آهنگ های عروسی را برای شما با بهترین کیفیت و لینک مستقیم قرار داده ایم و شما می توانید به آسانی دانلود کنید و لذت ببرید .

هر بخش  از عروسی آهنگ مناسب خود را دارد . هنگام ورود عروس و داماد به تالار، رقص دونفره، موقع صرف شام ، بریدن کیک

عروس

 

 هنگام ورود عروس و داماد به تالار معمولا موسیقی بی کلام و شادی پخش می شود.

 در عروسی از موسیقی های سایر اقوام مختلف ، هم استفاده می کنند . در مراسم عروسی موسیقی های محلی شور و شوق خاصی را ایجاد می کند .

هنگامی که شام در عروسی صرف می شود بسیاری پخش موسیقی را قطع می کنند . اما این کار بهتر است انجام نشود و در آن هنگام بهتر است  از موزیک های اروپایی و کلاسیک با صدای آرام استفاده شود .

مراسم عروسی با موسیقی ، معنا پیدا می کند . یک موسیقی خوب ، یک جشن عروسی عالی ، و یک خاطره فوق العاده از مراسم عروسی را ماندگار می کند.

بسیاری از عروس و داماد ها برای مراسم عروسی خود از گروه موزیک استفاده می کنند.

مطلبی کوتاه در مورد گروه موزیک

گروه نوازنده و اجرای موزیک باید از توانایی اجرای بسیار بالا برخوردار باشند و با اجرای های مناسب،  شادی عروس و داماد و مهمانان را فراهم سازند. گروه موسیقی از یک خواننده با ارگ و گروهی که شامل ده نفر یا بیشتر با انواع سازها و تجهیزات و لوازم نورپردازی و افکت های برنامه که به عهده گروه موسیقی است . بهتر است عروس و داماد قبل از انتخاب گروه موزیک ، نمونه کار گروه را ببینید .

 

عروس

 

  • ۰۰/۰۷/۱۰
  • aida Mns

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی